Juneman Administraties

In 2011 ging de nieuwe collega van Wilma Juneman bij haar bedrijf Juneman Administraties aan de slag. Het mbo-denkniveau van de medewerkster en de ervaring op de financiële administratie sloten perfect aan bij de wensen van het net opgestarte bedrijf. “Samen zijn we gegroeid”.

“Ik zocht een uitdagende baan voor 12 uur per week, maar de meeste werkgevers gaan zo’n dienstverband niet aan, zeker niet met iemand met een arbeidsbeperking”, vertelt de werkneemster. “Juneman Administraties was als startende ondernemer echter juist op zoek naar die uren”. Via via kwam Wilma in aanraking met Vindt. “Natuurlijk weet je vooraf niet waar je aan begint. Maar dat weet je bij een gebruikelijke sollicitatie ook niet. Toen mijn nieuwe kracht begon, waren er nog regelmatig gesprekken met haar begeleider. We moesten de uren goed inplannen en van tijd tot tijd bekeken we wat ze wel of niet aankon.

Inmiddels werkt ze volledig zelfstandig, is ze van 12 naar 22 uur per week gegaan, gaat ze met mij mee naar beurzen, is ze voor mij een belangrijke sparringpartner bij het maken van bedrijfskeuzes… Ja, dit was echt een schot in de roos, hier heb ik enorm geluk mee gehad! Mijn medewerkster heeft zich door haar inzet en door het volgen van cursussen zichtbaar ontwikkelt. Daardoor is Vindt eigenlijk niet meer nodig. Maar het is wel fijn dat we allebei weten dat we erop terug kunnen vallen, mocht dat ooit nodig zijn.”

 

Juneman Administraties in het kort

Juneman Administraties (afgekort jadmin) ondersteunt (mkb)-bedrijven op administratief gebied. Wilma Juneman en haar collega helpen u met uw administratie, jaarrekeningen, btw-aangiften, aangifte inkomsten-, loon- of vennootschapsbelasting, salarisadministraie etc. De compacte en zelfstandige organisatie is gevestigd in Venlo.

“Als ik ooit nog personeel zoek dan is Vindt de eerste partner die ik benader!”

Juneman Administraties
Kaldenkerkerweg 20
5913 AE Venlo
www.jadmin.nl